inga komentarer...

skolan är sjukt dryg nu. kanske bara för att det är lov nästa vecka, och sen är det prao, och sen är det inte alls länge (tre veckor) till vi åker till Gamleby, och sen är det skola i två dagar, sen DRAR JAG TILL EGYPTEN!!!! så sjukt nice, jag längtar ihjäl mig!! haha :) hade skidskytte på idrotten idag. i och för sig utan skidor och gevär, men med en gympasal och ärtpåsar, så det blev ju typ samma sak, haha :) vi ska inte ha vår ena idrottslärare längre, efter lovet :( hon var bara vikare för en som var pappaledig och nu ska an komma tillbaka. bajs, hon var riktigt bra att ha i idrott :( och sen ska den lätt bästa svenska läraren bli rektor på äckel-Svensgård (ber om ursäkt för det) !! det suger! hon lärde mig räkna med liggande stolen!! haha. men annars rullar livet på som vanligt, och jag har tyärr inget mer intressant att skriva om än våra kära lärare... haha, hälften går in i väggen och resten slutar. en grupp har haft 6 haldledare på 2,5 år! det är rekord. vår grupp är den ända som haft sama handledare heeela tiden sen 6:an :) yey. go 8:5!! :D haha puss nu ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0