exchangestudent!

har nyss, ännu en gång varit och kollat inne på Exploricas sida och nu vill jag till USA mer än någonsin. tror till och med att jag skulle klara det. både med mina betyg (i alla fall som dom är just nu), språket och att vara utan allt i ett helt år!! vill det helt sjukt gärna och det verkar såååå roligt!! måste bara försöka övertala mina föräldrar också. men det går säkert.... med lite tur och snälla blickar haha ;).
och Explorius är ändå sjukt billiga för vad som ingår. ett helt år i USA med flyg, värdfamilj (vilket inkluredar mat alltså), skola och ett Soft Landing Cam vilket innebär några dagar på hotell i New York med andra utbytesstudenter, och en försäkring som gäller i USA för 56 740kronor!!! jag vill så sjuuukt gärna. I'm fit for fight!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0