dansband...?

haha. jag har sjukt märklig musiksmak. jag ääääääälskar sånna långa kärleksballader så som Boyz II men - End of the road (ca. 5.50) och Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart (ca. 7 min!), samtidigt som jag går igång på och tycker är skitbra, näst intill hådrock som Sum 41 (ex. Kick me when i'm high och Over my head (better of dead) och Linikn Park (No more sorrow, What I've done & In the end). och mitt i allt gillar jag rap (RMK, Anton & Affe) och dansband! tycker dom är fett mysiga, typ som Perikes - Var ska vi sova inatt, Black Jack - Inget stoppar oss nu och I natt är jag din. Men Cher och alla "boy bands" (BSB 'Nsync Westlife) är ju också helt fantastiska. den ända jag inte lyssnar på är HipHop och death metal. eller Tokio Hotel haha. ha det bäst <3

haha, en mycket vacker bild på meej. typ 2 år gammal, men strunt i det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0