Badminton!!

skolan idag. ganska roligt, började med franskan (äntligen, haha) och det var roligt, faktiskt :). sen flydde jag & Bea skolan på lunchen och hade det riktigt trevligt nere på stan. haha. imorgon har vi halvhemstudiedag (igen), men då har jag & Bea disken och vi sluta inte där förrän typ 1 så idag fick vi sluta 1 för att ta igen det!! haha !! sååå nicigt :) ute med hunden en sväng sen hemma, sen dra till Olympia hallen, där jag och mina uuunderbara vänner hade bestämt oss för att spela badminton! helt sjukt roligt faktiskt!! hade sån typ "tävling" om hur mpnga slag vi kunde få över nätet. Jag & Olea tog rekordet på 155 slag!! haha klå det. sen kom nog jag & zara på 59 slag!! vi äger lätt mest på Badminton.. sen blev det i och för sig lite pinsamt när vi satt i kafeterian sen, men det behöver vi ju inte prata om, haha :) har kommit på att vi nu, istället för att fika, ska prova en ny sport varje tisdag. så vecka 10, (v. 8 - lov v.´9 - prao) ska vi åka skridskor. inte nytt, men roooligt, haha ni betyder <3
sen hem och kolla Top Model och NCIS. jää <3. nu föröskler jag leta rätt på när Laila Bagge eller/ Andreas Carlsson sjunger på youtube, för dom har man aldrig riktigt hört sjunga. inga resultat än så länge, haha. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0