skridskor!

haha idag har alla nior varit och åkt skridskor. ganska roligt att se folk, men ska nog int säga för mycket. Såg väl inte direkt superproffsig ut själv heller. haha :P skridskor är inte riktigt min grej...

slutade ju halv 12 så det blev en sväng till stan med Bea ocg leta julklapar och kläder. Har fortfarande inte hittat det jag ska köpa till min syster!! och nu har jag bara 1 lösning kvar, och finns det inte där, ligger jag illa till. och jag har inte hittat någonting alls som jag vill ha på mig! :O undrar om jag kan dra med mig Andrea till Väla på söndag....? hoppas det. Annars får jag väl tvinga henne! :D

efter stan drgo jag vidare till stallet och jobbade för Zara. ganska segt, men ändå okej. money is money.

och nu väntar jag i princip bara på att FRINGE ska börja klockan 10. mest för att det är typ bäst. och för att Jousha Jackson (som spelar Peter Bishop i Fringe)är såååå underbar. puss på honom <3


bara för därför fick ni honom på bild. nån gång i framtiden kommer ni tacka mig för det. Det är jag säker på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0