såå seg!

jag är så sjukt frustrerad på min jävla dator som är så fucking långsam att en... jag vet inte vad är snabbare!!

seriöst så har det tagit den nästan 40 minuter att starta up internet med youtube och blogg.se. sen, när jag ville ha texten  låten så blev det ju jättejobbigt så vi var tvugna att hacka i vartenda jääävla mening!! PSYK!

och en som också är sjukt frustrerad, fast på mig, är världens bästa Kelly som tycker jag är astråkig som inte ägnar all min uppmärksamhet på henne, utan delar den med bloggen. då blir hon arg. men hon är så söt när hon är arg så det gör faktiskt ingenting.

nu ska ändå göra henne lite glad och gå ut med henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0