happyfool

hihi. nu är jag glad.
insåg runt halv 10 ikväll att vi inte hade gjort nått julgodis i år?!
disaster.
så då letade jag runt lite på olika sidor och hittade ett snabbt och enkelt recept på "julkolor" på arla.se. så dom gjorde jag och dom blev faktiskt riktigt goda! haha :P

har ju också hoppat idag, men det gick ju inte så bra. Clooney var på sitt allra dövaste humör och verkde inte låtsas om mig överhuvudtaget. jag kunde sparka honom sidan eller dra honomi munnen mycket jag ville. Han sket totalt i mig. i och för sig blev de bättre inne på "banan" men eftersom att han inte tog skänklen, och vi skulle hoppa en båge, så kan ju alla som rider räkna ut att det inte gick så bra. Åt ena håller lyckades jag få honom att hoppa, men åt det dåliga hållet, vänster, så blev det ett stopp.

men men. inga tankar på honom nu. nu är tiden i hoppspecial med honom bara ett minne blott, så man så vackert säger. :P Liselott lovade mig en "lätt, snabb sportbil istället för ett godståg", citerat henne själv. haha. jag hoppas bara på det bästa!

men imorgon är det julafton!! REDAN?! helt sjukt ju. det känns ju som att det var sommarlov alldeles nyss. och nu är 2009 över. jag som fortfarande har förra nyår i väldigt färskt minne! men men. Som min kära vän Olea tänkt ut. Så går åren fortare och fortare eftersom att för u äldre vi blir, ju mindre del blir 1 år av vårt totala liv. när man är 1 år, så är 1 år hela ens liv. när man är 3 är 1 år en tredjedel och när man är 40 år är 1 år bara en fyrtiodel av livet... inte undra på att folk bilr stressade....

men men. GOD JUL! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0