walk-in home

vet ni vad jag funderade på innan idag, när vi gick omkring i byggvaruhandlen och kollade på massa saker?
tänk vad coolt det hade varit att ha hela huset som "walk-in" så man gick in i ett rum och gjorde allt. typ Walk-in diskmaskin! eller en sjukt stor dusch, som man gick in i (det gör man i och för sig i en vanlig dusch också...) och liksom kunde gå omkring samtidigt som det kom vatten från alla håll. och så, såklart en gigantisk walk-in closet!! sjukt coolt. spårade ur lite på slutet när jag sa att man kunde ha ett walk-in badrum... -.- för det har man ju inte? nej, naturligtvis står jag och tittar in i mitt badrum, men jag kan inte gå därinne... -.- 'ironi* haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0