Racesafe XL-child long (back)

jag blir så trött
som jag nog skrivit innan beställde vi en säkerhetsväst till mig i slutet av maj, och det var tänkt att jag skulle få den i födeösedagspresent, men den var sen. Så igår när jag kom hem från Ängelholm så hade mina föräldrar varit nere i Sjöbo och hämtat västen som äntligen kommit. men när jag satte på mig den satt den inte som jag trodde den skulle göra. och min syster har en lika dan, så jag visste hur jag ville ha den. och den vi hade beställt var en "Racesafe XL-child long" och den vi hade fått var en "Racesafe XL-child long back" så den var kortare över revbenen och kortare i ryggen och jag som är lång behöver ha den extra plattan som finns i Long-modellen. så imorgon måste vi ringa till Sjöbo IGEN och se varför det blev fel och varför vi, efter mer än 2 månader har fått fel väst.. -.-

inte alls irriterande, nej nej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0