låtar med stort L

gosh, vilka bra låtar det finns!!
har hittat 2 galet bra nya låtar som jag lätt missbrukar just nu.
Tommy Körberg - I mitt hjärtas land
Helene Sjöholm - Du måste finnas.

men det var inte dom 2 låtarna jag tänkte ägna detta inlägget åt. det är en annan låt. Celine Dions "It's all coming back to me". Den låten asså!! shit. så sjuukt bra! och det som är så jobbigt med den är att hela texten är så fruktansvärt bra!! och för sånna som jag, som gillar att skriva ner textbitar man tycker är asgrymma, så blir det jävligt jobbigt eftersom att hela låten, i full version är över 7 minuter lång! men det brukar vara så i låtar att man har något som man tycker är extra bra, extra genomtänkt och liksom återspeglande i sig själv eller så, men i princip hela låten är så bra! så det är jättesvårt att bestämma vad man ska skriva ner, och vad man ska låta bli.
nu är ju detta ett enormt "lyx"-problem, men i alla fall. man vill ju att allt som är sådär galet bra, ska få ut sin rätt och hamna på papper och så blir det inte så...
men den är i alla fall gaalet bra!  älskar den fullkomligt totalt!! Tycker alla som läser här ska ta sig tid, dessa 7.38 minuter och lyssna på låten och texten, som finns jämte videon. grymt bra.

det var bara det jag ville säga. puss och ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0