la lördag

det blir inte sådär jättemycket bloggande. har ingen riktigt lust, och sitter faktiskt inte jättemycket vid datan i heller, så att...
men i alla fall. har ridit, och jobbat idga, och nyss duschat. ridning gick okej. det funka inte riktigt, blev lite mycket på samma gång, så det gick inte som jag ville, men det är ändå okej (:
haha, och snart om typ en timme blir det Ängelholm med Zara & Olea. har fortfarande inte förstått deras längtan dit. jag menar, det är en håla. verkligen. att dom inte har varit där är i princip dom att säga "Jag har aldrig varit i en by i norra norrland". fast, i Ängelholm har dom EspressoHouse. -.-' och det är typ det. men men. om jag inte hade joniat dom hade jag antaligen bara suttit hemma och då man ju lika gärna göra nått (:

Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0