jag har inte riktigt tid.

är det inte typiskt? hela sommaren har jag haft noll att göra. men sånt ändras fort... skolan börjar och man blir lika uppslukat körd i huvudet precis som förra terminen. alla ens tankar dras, istället för till främmande land, nya människor och blomstrande ängar, till hägrande kurser, stegredovisningar, gymnasieval och terminsplanering. Jag visste egentligen att det skulle bli såhär. så var det förra året. men stressar upp sig, å sen är allt igång. ett evigt hjul där alla inblandade, både elever och lärare gör sitt bästa för att hänga med och prestera sitt allra bästa för att nå perfektion. för det är ju det alla strävar efter. Den perfekta uppsatsen, den perfekt lösta ekvationen eller den perfekt uttalade spanska meningen. men ingen ting är ju perfekt. så varför vilja nå dit. kanske bara bra som lockbete just för att man ska kunna prestera när det väl gäller.

och det är fortfarand epå grund att detta jag inte längre bloggar så himla mycket. men jag kommer nog igen ska ni se. stay tuned <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0