it's like before!

nu sitter jag här, som så många gånger innan, men vet inte riktigt vad jag ska skriva...

well, skola idag. jag känner mig ungefär lika bekväm och tillfredsställd där som jag gjorde i slutet av förra terminen när stressen var som värst. och nu har vi ändå bara gått 4 dagar i skolan, men vi har kommit igång typ helt (utom hela A-lag 6. dom joinar oss andra om 2 veckor.. -.-') och vi har fått MASSOR att göra innan Gamleby vecka 40. men är det 9onde klass så är det... vill knappt tänka på allt annat som hör höstterminen till. förutom att det blir mörkare och mörkare...

men en positiv sak är att IDOL börjar snart!! jättesnart! den 8 september är det dags igen. jag längtar! (:
och imorgon är det Kristallen; Det svenska Tv-priset. ska bli fett kul och se vilk program som vinner :D haha. tv-nörd, såklart!

och en äcklig grej som händer för typ 20 minuter sen. var att en sån långbens-spindel flög in i min skrivbordslampa och den är supervarm. så jag kunde höra hur spindeln brändes ihjäl där inne!! :O inte alls nice! jätteäckligt bara...

jaja.och nu sticker ena benet ut från lampan... USCH. nej, Sofie, släpp det!!

nu ska jag gå och duscha sen blir det nog lite mer data. love it <3 puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0