HEMMA :D

now i'm back from Hungary! eller ja, det kanske inte stavas så, men jag bryr mig inte. jag är i alla fall tillbaka från Ungern och Budapest. och det var nice. och jättevarmt, som jag nog skrev i inläggen därifrån.
hann med att kolla på en massa roliga saker! St. Stefans basilikan (älskar att det heter "basilika". asgravar inom mig varje gång!) parlamenthusbyggnaden, termalbad på Margarethaön och en tripp till det kungliga slottet. och så en massa massa annat såklart.
en del shopping med! spenderade hela gårdagen i affärer både på den stora gågatan Váci utca (som enligt mig är väldigt överskattad!) och i mitt älskade köpcentra som var typ 4 våningar, stort. West End city centre (www.westend.hu). supernice.
det slutade dock bara med 2 tröjor. en från NewYorker och en från nån Philip Russel eller så. jaja. det blev bra :)

bilder kommer sen när jag orkar lägga in dom, haha

och förresten. jag har hittat mitt absolut drömjobb. och det finns nästan inom räckhåll.
drömmen är här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0