Good morning sunshine!

Jag vet inte varför, men av någon anledning är jag superpigg och så idag, och vaknade innan min väckarklocka ringde kvart i 10. ja,! jag behöver väckarklocka även när jag inte ska upp klockan7...

men det är ashärligt! och jag vaknade med en extrem längtan av att höra Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu. så nu sitter jag här och har precis avnjutit låten. galet bra är den. och live versionen som finns i den dokumentären om Lars Winnerbäck. "Solen i ögonen - En film om Lars Winnerbäck". superfint, men såklart så hängde sig min data precis när dom började sjunga den, och ttckte att filmen var slut! datajävel. och sen gick det heller inte att logga in på blogg.se. inte alls störigt, nej nej.

men men. idag blir det ridning och ikväll, inte riktigt säker... Vill till Lund och kolla på Robin Bengtsson som ska spela, men det stod att han bara ska vara på scen i en kvart, och jag vet inte om det är lönt, för där är inget annat roligt sen. eller jo, RixFm, men i så fall blir det min fjärde rixfm festival denna sommaren... inte riktigt pepp på det... men vi får shelt enkelt...

nu ska jag missbruka Veronica Maggio och Miss Li lite, sen ska jag rida <3
Ha en BÄST helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0