galet trött

så. ikväll blev det en snabb sväng på stan med Zara & Olea. cyklade runder lite, men det var kallt så vi drog hem rätt fort.

och nu är jag jättetrött, men jag orkar inte sova, så jag lyssnar på Camilla Läckbergs sommarprogram för tredje gången denna veckan. senaste inatt när jag skulle sova... -.-' nörd, yesyes.

men sånt är det. och gaah, jag vill sova, men nä! nu är det helg så är det meningen man ska vara uppe.
just nu kan jag inte förstå hur jag kunde sitta till 3-4 varje fredag och lördag hela förra terminen mitt när det var mycket i skolan. känner mig allmänt halvdöd nu... men jag får ju skylla mig själv.

näe. nu måste jag koncentrera mig på sommarprogrammet. det är bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0