en söndag helt enkelt

todelu!
tröttheten från igår försvann tyvärr inte bara för att jag sov x-antal timmar... segt. så vaknade halft död i förmiddags, och hann nog aldrig blir pigg för nu är jag sjukt trött, igen.
men idag har jag hunnit med en del ändå.

blev först en sväng till Väla med Andrea. mest som tidsfördriv, ingen köpte nått...
sen lite senare, en spontan cykeltur med Zara & Olea som bar oss till en Lekplats på DR där lite av det mesta diskuterades (: <3
på kvällen sen drog jag med Andrea, igen, ner till stan för att hyra film. Tänkte hyra Män som hatar kvinnor, men in my face! den fanns inte! vi var inne på 3 stycken videobutiker och sen var slut i alla, till och med kö på den! varför vill alla se den? jag vill ju se den?! haha skoja bara. dessutom var det slutsåld på DVD på Maxi.. haha.
så istället blev det ett halvhjärtat humorförsök med "Humor från tv4 del 3" roligt var kanske en överdrift. "ett sätt att spendera en söndagskväll när det inte är något på tv" är en bättre beskrivning.

och imorgon blir det skola, sen jobba på eftermiddagen. jobbar 3 dagar denna vecka... segt, men nån ska göra det. ska egentligen inte klaga, Zara har det värst vecka 40...

puss ha en bra vecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0