det stör mig!

gaah! hela dagen har jag varit i nån typ av "festivalsmats-baksmälla" eller så. eller jag har ingen aning om vad det är men det är jävligt jobbigt!

är liksom nånstans mellan ashungrig och sjukt mätt hela tiden. så liksom om jag äter mår jag illa och äter jag inte får jag typ ont i magen.... jäkligt jobbigt är det!

men egentligen. jag åt en sån "China-box" igår. är det så farligt egentligen? det borde väl inte vara det, men min mage är lite cp. det går i släkten... -.-

men seriöst det är enormt irriterade. som under HBG festivalen, kunde, eller vågade jag inte äta något alls nere på stan för jag var så rädd att jag skulle börja må illa av maten... riktigt störigt.

och jag kom mest på det här nu för att.... ja, jag kom på det för att det är så nu...? okej. eller va? jag fattade inte själv vad jag menade. det är i vilket fall som helst inte roligt!

och, observera att jag gjort huuur många inlägg som helst under mina vakna timmar!! 5 sen innan, detta är mit sjätte. jag kräver en spontan applåd. *klappklapp* haha skoja bara! puss, ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0