dålig uppdate - friidrotts VM!

det är lite dåligt med inlägg just nu känner jag, men jag har inte tid just nu. haha. Spenderar typ all ledig (vilket är rätt mycket) framför tv;n denna veckan. Det är ju Friidrotts-VM!! haha och även om jag inte tränar längre, älskar jag verkligen att titta på det! Så idag mellan 11-13 och 17.30-22 satt jag bänkad i soffan 6, 5 timme, känns kanske lite kryddat, men det var ju dels damernas höjdhoppsfinal och 200 meters final med Bolt! haha. det är i alla fall därför jag inte bloggat.
men jag har också hunnit med att åka ner på stan och kolla lite med Andera. köpte inget men det var nice i alla fall. vart satan, men jag klagar inte.

och nu måste jag snart sova... ska på utvecklingssamtal på skolan klockan 8 imorgon!! :O fett segt, så nu har jag suttit med studieplanen och försökt fylla i den med rimliga mål och vettiga strategier... det är också rätt segt.
och sen skaffade Martin Spotyfi åt mig (BIG thanks:D) så nu är missbruk, hejhej.

igår kväll upptäckte jag förrsten att man kan låna e-böcker från biblioteket, bara så där direkt, så igår "lånde" jag hem Ann Heberleins (som gjorde ett riktigt bra sommarprogram i år i övrigt) bok "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva" verkar faktiskt riktigt bra (:
och. Igår upptcäkte jag också att Explorica hade höjt program priset på highschool resor till USA med 10.000 kronor... -.-' palla. jaja.

that's life. nu ska jag bara lyssna lite mer på musik, sen ska jag zooova. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0