back on track

somsagt. tillbaks till stallet och kiosken idag. wiie. så mysigt. jag & Olea blev lite bananas precis när vi kom och dansade runder och gick igenom alla kylar och så. haha fett mys <3

sen rida på kvällen. men fick Lützen igen... fast jag sagt att jag inte ville ha han. men men. det kunde ju blivit värre och han är fin :) och söt <3 haha. men det gick i alla fall riktigt bra idag. alla var så fina efter betet. utom Sky. för hon var tjock och smutsig. men jag älskar henne mest av alla i alla fall, så hon får se ut hur hon vill <3


en bild på mig och Lützen från en av förra terminenes träningar


och en bild på mig & Sky från förra sommaren <3 älskade ponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0