nu går det bara utför...

... och mot SOMMAREN!! wiiie. bara en 8 veckor kvar nu eller något. så himla skönt!! verkligen!

idag var det åter till allvaret med skola och allt. fick lite panik i morse först, när det var nån som sa:
- Glöm inte att BoF-saken om konstnären & Artmakeovern ska vara inne på fredag.
lite efter som man är kläcker jag ur mig att den inte alls ska vara inne denna veckan, utan vecka 16, vilket är denna veckan kom jag på. inte så snabbtänkt, men det funkar ändå. tro mig! haha. men det löste sig sen, för man behövde bara skriva 1 A4 och Artmakeovern skulle vara inne vecka 19!. puh! haha :)

gjorde klart min kära extra teknik uppgift också, blev faktiskt rätt nöjd med den då jag satt med den hela dagen, utom 40 min då jag hade spanska(!). haha. skönt satan.

sen efter skolan blev det hem och sitta och mysa på altanen i 1 timme eller nått, och sen ner på stan och fika med Zara & Olea. Testade ett nytt ställer idag. Level heter det och ligger där Kicks låg innan på bruksgatan i Helsingborg. dessutom äger min kompis farfar det, och hennes pappa jobbar där. men där var i alla fall riktigt fint och mysigt. :)
¨dock hade jag extrema mack-problemn hela eftermiddagen. jag beställde en macka då på Level, men halvvägs in i mackan upptäcker jag det som jag anat, att det är senapi den!! och jag som verkligen avskyr senap, kan då inte fortsätta äta. men eftersom att jag fortfarande är hugrig och Olea blev suger på macka när jag åt min, så gick vi, efter många om och men, till Espresso House och tog en macka till. denna gången garanterar jag mig själv att där inte är någn senap. jag tar då nån varm macka med kyckling och nånting jag inte visste vad det var, emn vi gissade på en sås. NÄE!! Du tror då inte att den här såsen är AS-stark och jag är lite överkänslig på sånna saker, (jag kan tycka skolmaten är sjukt stark!) så den mackan var egentligen inte heller så god, men ändå pressar jag in nästan hela. sen brinner det i min mun ca en halvtimme efter, men det har inte med saken att göra. haha
Big issues!!

ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0