mot helgen!

idag var det skola som vanligt. halvtrevligt. arbetar bara med matte och BoF nu och har gjort det hela veckan. börjar bli liiite less på det. men samtidigt måste det göras... Håller på att skriva en uppsats eller så om Salvador Dalí, som ska vara inne imorgon och jag skrev kanske 5 handskrivna rader igår och lite mer idag. jajja. det ordnar sig, det brukar det göra haha. imorgon blir det sjukt chill. lektioner som vanligt fram till 11.15, och så går vi på lunch. bara vår klass, sen tio i tolv ska vi träffas utanför Dunkers Kulturhus och då ska vår lärare bjuda på glass och sen 12.30 ska vi på sån utställning som några 9:or på skolan  har gjort. sen, oavsett hur lång tid  det tar, slutar vi sen! Jipppie!! Full fart mot helgen!!

nu ska jag alldeles snart pallra mig iväg och träna. jag orkar inte, det är tråkigt, och jag lovar och svär på att vi kommer springa jättemycket idag. bara för att jag inte vill det.. det är det som är så trist. att vi bara springer hela tiden. too bad... men men. nu måste jag byta om. hörs, och ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0