make it work!

har varit i skolan nu. jobbigt faktiskt. jag börjar få mer och mer hatkänslor till fler och fler ämnen. lite jobbigt. innan var det liksom bara svenska som man kände sig lite självmordsbenägen när man satte sig med den, men det är mest för att jag helt enkelt inte kan. men nu är det matte då och då, så nu står det "SKJUT MIG" stor på en sida i mitt matteblock. haha. sen hjälper det kanske inte direkt att man blir lite lätt idiotförklarad av en lärare, när hon förklarar och man inte fattar, men strunt i det. som om jag inte hade tillräckligt att göra redan, så fick jag idag ett papper, som var mallen för hur jag ska skriva min slutreflektion till slöjden i Gamleby. och den ska nog vara inne väääääldigt snart. känns ju halvbra för att vara helt ärlig... usch. men men.
chill idag annars. ska inte jobba för jag måste packa och sånt, så jag behöver inte vara på stallet förrän starx efter 7. innan dess ska jag packa då, ofc, och typ köpa kamera och sånt. sen kanske köpa nått annat som man kan ha på planet och där nere sen. riktigt nice faktiskt. haha ;)

just nu väntar jag bara på att min kära syster ska ringa, så vi skulle åka och kolla på skor åt henne. orka men i allla fall, så just nu sitter jag vid hennes data. hope you don't mind :) ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0