life is good.

vaknade idag med en härlig känsla i magen av att denna dagen skulle bli så himla bäst! och helt ärligt kändes det ju inte direkt sämre när jag öppnade dörren och möttes av en sån värme och sånt ljus att jag var tvugen att dubbelcheka klockan att jag inte försovit mig några timmar! underbart.
idag i skolan har också gått riktigt bra. redovisade min novell i svenska och hin jag redovisade för verkade faktiskt ganska nöjd med åtminstånde min muntliga presentation, men då hade hon i och för sig inte sett själv novellen, men det är bara att vänta och se. Nu har jag gjort vad jag kunnat. Hade sen ph direkt efter, ganska passande, så det blev ett väldigt possitivt ph, och det är alltid trevligt. blev sen nästan färdig med hela mitt steg i matte som jag nu är 2 veckor back med, men bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Nu är det bara 2 ångestmoment kvar i skolan. spanskan. jag blir inte färdig!! det är så himla jobbgt. men jag ska inte vara färdig med steget förrän vecka 21 tror jag, så det är ingen stress än. och sen är det franska. sa till Lidija idag att jag inte ville ha det, men jag måste prata med Ann om det. Det störiga är ju att jag bara har 2 steg kvar att göra, och jag ska vara färdig i 9:an, men jag hinner verkligen inte. har inte gjort någonting alls denna terminen så det känns ju halvbra att ha sparat allt till 9:an där man har mycket i sig. men men. sånt är livet.

nu ska jag snart iväg till stallet och jobba lite, sen senare ikväll rida. kanske bloggar efteråt, om jag hinner. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0