längtan.

har nu varit i stallet och jobbat och ridit. trevligt trevligt.
Lützen är så himla duktig. puss på honom bara för det <3

snart är det sommarlov, men det trista är ju att jag i princip inte har några planer överhuvudtaget! och dessuto, har jag ingen att umgås med på typ hela sommren. alla ska åka bort. till och med min syster dissar mig för hon ska troligen till Irland och jobba där i 7 veckor, vilket är typ hela mitt sommarlov. och jag ska inteha någon ponny i heller. Haft det 2 sommrar i rad nu, och det är ju såå himla mysigt. jag älskar det! och nu är det ingen som ska ha Sky i heller, nu i sommar, och jag vill så fruktansvärt gärna ha henne. Jag älskar henne så himla mycket och jag saknar verkligen att rida henne. undrar om man kan övertala sina kära päron att ha henne, om ridskolan går med på det, och om vi hittar en stallplats... det skulle verkligen göra sommaren 2009 till den bästa EVER!! åh!! jag längtar efter ponnysommar. jag älskar det! <3





Jag & Sky på Gustavslundsgård sommaren 2008 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0