full rulle!

har inte hunnit blogga alls idag! haft fullt upp hela dagen och jag måste erkänna att det har varit underbart! jag brukar aldrig ha det så, det händer liksom inte tillträckligt mycket i mitt liv för att det ska fylla en dag. men i alla fall. idag blev det rida först på förmiddagen. hade Liberton som alltid och det gick faktiskt riktigt bra. Li hade överträffat sig själv och övningen var riktigt bra! congrats! sen blev det jobba i typ 2 timmar med Olea och sen hem. och i och med att jag är mitt uppe i "jag-är-väldigt-tränings-ambitiös-esse just nu inför springtime & Pålsjöruset så cyklade jag direkt till Pålsjö och sprang 5 kilometer! nice. sen hem igen, duscha och göra vid mig lite snabbt sen hem till Olea där vi grillade tillsammans med hennes pappas och hans flickvän. trevligt trevligt. stannade även där och tittade på Robinson. måste bara påpeka att jag och Olea är BÄST på Robinson. satt i pauserna och diskuterade pakter och hur dom egentligen borde röst, och gissa om vi hade rätt eller? haha! riktigt bra program i övrigt faktiskt! och jag måste säga att det blir bättre och bättre rent allmänt. var rejält skeptisk till det i början, men nu har det blivit en av veckans TV-höjdpunkter, om inte det högsta! så det så, haha :)

näe gott folk, nu ska jag gå och titta på film! ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0