FAN!!!

fuck! åh!! bajs!!

nu är det så att jag har snackat jättelänge om att jag vill åka till USA när jag har gått ut nian, för att gå ett highschool år där. jag har typ försökt få mina föräldrar att läsa massa sånna kataloger och allt sånt om det, men dom har inte riktigt reagerat. så nu, typ förra veckan, kom årets katalog från EF (Education First) hem, och jag halft tvingade min mamma att läsa den.

så nu idag, så kommer hon: "du, vi har pratat om det där med USA". och pratar hon lite så att det typ kommer kosta 100 000 för hela året och sånt, och att dom nog hellre ville lägga det när jag redan gått ut gymnasiet och ska läsa på universitetet. Det störiga var ju att det hela tiden lät som om att det skulle sluta med "men du kan åka ändå". SÅ störigt!! åh!! jag ville verkligen det så himla gärna!! bajs. MEN. jag ska FAN fortsätta tjata lite till, för dom är inte helt emot det, verkligen inte. och visst, dom vill bara mitt bästa, för dom vet hur svårt det är att vara student, men ändå. ÅH. det SKA gå. jag har bestämt mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0