egentligen...

egentligen stämmer inte det jag skrev i förra inlägget, att min mamma sa att dom hellre gav mig pengarna när jag ar student. Hon gav mig egentligen 2 val. Highschool eller student. så nu har det gett mig en lättare grad av extrem beslutsångest. jag menar. jag vill ju så sjukt gärna hade haft den upplevelsen att ha åkt till USA själv, när man ändå inte är äldre än 16, och ha lärt mig språket och kulturen på ett sätt som bara självupplevt kan ge, men samtidigt så vet jag ju hur mycket det kostar att gå på universitet nu, men studentbostäder och allt sånt. men i och för sig kanske det gör att man enklare får jobb om man har ett highschool år i bagaget. Men egentligen. ett år. ett ända litet på på 365 dagar. är det verkligen värt det?? jag menar, jag klagar ju jämt på att åren bara blir kortare och kortare, och då är jag ändå hemma och inte gör något. hur fort komme det då inte gå om jag får uppleva nya saker varje dag?? är det då värt att äventyra med universitet? Vill jag ens läsa på universitet? jag kanska kan  åka tillbaka til USA, söka jobb och gå collage istället? usch jag vet verkligen inte!!

Hjälp någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0