chilla!

idag blev det Baltic cup, men bara i nån timme. lite trist, för där är inget folk! hade ändå tänkt mig att där skulle vara en hel del, i och med att jag hade för mig att det var från Sverige, Norge, Danmark, Tyskand, Estland, Lettlad och Litauen, men det var bara sverige, norge, danmark. trist trist, men sånt är livet. men jag behöver i alla fall inte jobba imorgon, och det är ju alltid skönt. kanske.

eftermiddagen har spenderats tillsammans med min kära vän Olea. hon kände inte riktigt för att umgås med sin släkt, som var hemma hos henne, så vi cyklade runder en stund tills vi hamnade på Ringstorp, när vi stannade på 2 gungor i kanske 45 min. trevligt trevligt.

ikväll händer som vanligt verkligen ingenting. kommer antagligen sitta vid datan och kolla på Melodifestivalen eller nått sånt. förresten!! imorgn är det bara 1 månad till Malena tävlar i semin till ESC!! GO LA VOIX! haha. lite tönt, jag vet men jag älskar den låten. och hon är STENCOOL. verkligen störtskön. haha ;)

näe, nu ska jag gå och göra vettigare saker, men vet inte vad. haha. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0