ÅH! <3

dagen efter skolan har varit så jäääävla nice. packade och sånt först, sen blev det ut på Väla och köpa ny kamera. Den är gången en stöttålig, vattentät och en utan lins som går ut, i och med att den bara cepar sig haha ;) hem sen och lägga över bilderna från Gamleby på datorn. DET FUNKADE!! :D *happyfool* haha. sen till stallet och rida. Lützen var uuuuuunderbar!! han lyssnade kalasbra och jag kände att jag verkligen kunde rida honom. underbar känsla.

nu är det bara 7,5 timme kvar till flyget mot Hurghada ska avgå. SÅÅ nice det ska bli. åka till sol och värme.
Näe nu ska jag sova för jag måste gå upp klockan 03.00. orka, men okej haha ;)

ha det bäst, vi ses om 1 vecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0