hah sry

jag suger verkligen på att blogga. kommer inte så långt när jga sitter vid datan. har sån ordning när jag sitter. omedveten halft om halft. först alltid bdb (www.tito-chiquita.bilddagboken.se) och kolla allas sen oftast ladda upp nån bild. sen inpå IDOL sajten och sen fastar jag däroch kommer å saker man kan gå in på oh nu på senaste tiden har det blivit hamsterpaj efter IDOL och på HP fastnar man sjukt lätt. den sidan har typ allt.  men gårdagen var fett trevlig och vi planerar ännu ett attentat den 29 januari i Ängelholm. haha, vi är seriöst störda, men det gör ingent för vi är det tillsammans! haha puss på  Bea för att hon också älskar IDOL haha <3. idag blev det lingonhoppning med Lützen. haha, fett okrontrollerat men ändå. vi blev 2:a och Ozzy & Bea vann. Asså min lampa på mitt skirvbord funkar inte så jag ser typ inte tangenterna så jag borde sitta i saccon för dä funkr lampan men jag orkar itne ha den där så förlåt om det är väldigt felstavat. Nu sitter jag här och har precis käkat massa julmat och lyssnar på musik. Ronan Keating - Father and son  och Queen - The show must go on. riktigt bra fast har typ tröttnat på father and son för har haftg den i huvudet grymt länge nu... -.- men men. imorgon är de julafton. jag har typ 3 paket oh det känns grymt värdelöst, men min syster har de andra som vi har köpt ihop :D men nu ska jag nog spela lite på HP eller ngt. ha det bra och GOD JUL på alla :D <3kände för att ladda upp en bild så det fick bli jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0