Fredag 19/12-08

Avslutning idag. lite samling och sånt sen ner och lyssna på framträdanena på torger. 9:ornas lärare körde samma som i somras, fast bytte ut sommar mot vinter. så fult. "det är coolt att plugga, plugga lite mera" & "kunskapsskolan, fetaste skolan" men liksom bara: Va FAN?! men men. upp igen sen och så fick Lidija svara på frågor ur vår fina frågelåda. Hon visste vad Daniel Karlsson's singel hette. "Would you belivie" heter den, jag kollade nyss. Fick sedan betygen. 7 MVG 4 VG och 1 G. G i franska, elevens val. vet inte varför faktiskt. fick VG på mitt projektsteg förra terminen och man får ingen bedömning på mellan stegen i MS så ag vet inte. måste prata med henne efter lovet. sen blev det hem och snabbt fixa Olea's födelsedags present och sen tbx till stan och luncha med Zara & Olea samt byta julklappar. fick 2 par trosor av Zara och en boste och hårrullar (!) av Olea. ni betyder grymt mycket tjejer <3. sen lite panik när jag insåg kvart över 2 att jag skulle börja jobba halv 3 så jag bokstavligen slängde mig på första bästa buss, och gick till ridhuset, en havtimme försend, men Linette visste det. jobbade då till 7 och sen kolla på Zara's och deras gymkhana sen typ gå/springa hem med Olea. inget kul på TV så kollade på "På spåret" med mina päron, och sen Robins. men nu ska jag fortsätta kolla på IDOL finalen för den lagga nyss, men puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0