Första inlägget :)

. nu har jag gett mig in i blogg träsket. får se hur länge jag kommer blogga, och om det överhuvudaget finns någon därute som kommer läsa den. trevligt trevligt om det händer. idag var det då skola och sånt till 14 och sen träffa mina kära vänner på stan 16. inleddes som vanligt med fika på vårat älskade "Kafferepet" ska nog sluta fika där. men skit i det. planerade hur vi skulle ta över världen + att vi kom på dagens citat som jag har glömt men jag kommer nog på det för det var väääldigt roligt. för jag minns att jag garvade som en liten griis. :) haha. sen till Telenors butik och kolla vilken mobil Olea ville ha och sen till Telia och göra samma sak. jag kom i alla fall på att jag vill ha Samsung Omnia. fete  cool. :) dagens ge mig. sen till Gina och prova kläder i ett antal år. näe men ett tag. å det blev ett par jeans och 1 tröja riktigt niice :) sen drog vi hemmåt och nu sitter jag här och ugglar, som vanligt då alltså. mn ikväll ska jag sova tidigt så puss och god natt snart. :)                  ja... käldprovning på vårt sätt :)

Kommentarer
Postat av: Zara<3

FY FAN VAD VI ÄR SEXIGA...<3

2009-01-13 @ 20:41:52
URL: http://www.zarafrick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0