:D

haha, det går inte så bra det här med att blogga, men i alla fall. det är ändå ingen som läser detta. Massa killar har börjat adda min msn och säger att dom fått den från hamsterpaj, men jga kan inte hitta några msn på nån annans HP i heller och trots att jag tog bort min msn + satte på nått skydd så var det ändå nån som adda mig. satt inne ett vag igår och fick 3 som hade lagt till mig. Alla med samma syfte.  cam. så sur man blir men skit i det :D HP som annars är jätteroligt och alla verkar aschyssta. men men. det var fett läskigt att cykla hem från Olea igår. från typ Maxi var Engla det enda jag kunde tänka på. duktigt. har nog aldrig cyklat så fort där i hela mitt liv.. jäävlar vad rädd jag var, men det gick bra :D sen idag blev det väla med systeer och köptre lite saker. sen ska hon & jag ha uppesittar kväll ikv och kolla på Harry Potter 1-4. niice :D ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0