18/12 -08

Skolan idag. städade i BIBASS till 9 och sen kollade vi på Love actually. lite seg men söt. :) lite störigt för alla känner alla. alla är kära i alla och alla ser lika dana ut! :O men det är helt okej. sen lunh, julskinka och potatimmos (?) haha och sen ner och spela Laserdome. hde kunnat vara fetekul om mitt vapen hade funkat. det lagga hela tiden och trots tt jag inte blev träffad så sluta det fungera. + att det tog jättelång tid för det att ladda om!! sen skjöt minna lagkamrater mer på mig än våra motståndare. schysst ? sen vänta i en halv evighet på bussjävlen och nu nörda vid datan 8) träning sen ikväll tror jag. men nu ska jag titta på TopModel. ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0